Indretnings & konsulentbistand

Send os en skitse, vi klarer resten

Det kan være godt at få lidt professionel hjælp, når man skal indrette nye kontorlokaler. Når du handler hos Teco Office, har du enten mulighed for at få et klassisk konsulentbesøg eller sende os en skitse.

Måske skal du indrette dit mødelokale, have nye skriveborde eller flytte kontoret til nye lokaler og indrette det fra bunden. Uanset hvad, kan du selv lave benarbejdet og sende os en skitse med dit ideoplæg til indretningen.

Vælger du selv at lave en skitse, starter du med at tage mål af dine lokaler og overveje dine medarbejderes individuelle behov. Du finder dernæst de specifikke produkter, du godt kunne tænke dig, på vores website.

Derefter laver du en skitse enten i hånden eller på computeren. Skitsen skal indeholde mål på kontorlokalerne, der skal indrettes, og produktnavne og mål på de kontormøbler fra Teco Office, du tænker skal indgå i din indretningsløsning. Er dine kontorlokaler allerede delvis møbleret, skitserer du også de eksisterende møbler og deres placering. 

Send derefter din skitse pr. mail til ka@tecooffice.dk. Husk at nævne, hvor mange af de forskellige produkter fra Teco Office, du ønsker, i mailen. Så laver vi et professionelt indretningsforslag til dig i vores tegneprogram. Inden for fem hverdage vil du modtage et forslag til din indretningsløsning pr. mail sammen med et tilbud.

Udfyld og send

Besøg af indretningskonsulent?

Det kan være rart med professionel rådgivning, når man skal indrette sine nye kontorlokaler eller ommøblere de eksisterende og supplere med nye kontormøbler. Mange spørgsmål kan melde sig, når man ønsker at investere i en indretningsløsning, som både tilgodeser ens egen smag og medarbejdernes individuelle behov.

Når du handler hos Teco Office, har du mulighed for at trække på vores dygtige konsulenter. De har over 20 års erfaring med at rådgive både virksomheder og private om ergonomisk korrekt indretning af kontorlokaler.

Vælger du at få besøg af en konsulent, får I mulighed for at drøfte din virksomheds indretningsbehov sammen. Konsulenten tager desuden de nødvendige må af dine lokaler, og I diskuterer, hvilke produkter fra  vores sortiment, der rent funktionelt og stilistisk matcher dit kontor og dine medarbejderes forskellige behov. På den måde kan du være sikker på at få sammensat en løsning, der fungerer rigtig fint i hverdagen, og som fremmer både trivslen og arbejdsglæden på arbejdspladsen.

Senest fem hverdage efter konsulentens besøg modtager du en tegning med vores forslag til, hvordan din indretningsløsning kan se ud, med de kontormøbler som du og konsulenten fandt frem til under besøget. 

Er du tilfreds med forslaget, kan du bestille din løsning og få dine lokaler på plads inden længe. Har du ændringsforslag til vores tegning, vender vi dem sammen og finder frem til den helt rigtige løsning. Vi er først tilfredse, når du er glad, tilfreds og sikker på, at du får den optimale indretningsløsning, både kvalitetsmæssigt, funktionelt og visuelt.

Book et uforpligtende møde

Scroll til toppen

Mængderabat

Når du handler hos tecooffice.dk og køber for over kr. 25.000, får du udover vores normale rabatter, også mængderabat. Rabatten fratrækkes automatisk ved kassen og af hele kurvens indhold. Jo mere du har lagt i kurven, jo større bliver den samlede mængderabat.

Rabatstruktur:
Beløb Samlet mængderabat
Kr. 25.001 – 40.000 3 %
Kr. 40.001 – 60.000 5 %
Over Kr. 60.000 7 %
Alle beløb er inkl. moms 25 %.